Forum www.husarrgulid.fora.pl Strona Główna
  FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy  Galerie   Rejestracja   Profil  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  Zaloguj 

Skill rank, skill exp

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum www.husarrgulid.fora.pl Strona Główna -> Pytania, Porady, Pomoc
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat
Autor Wiadomość
KowolPL
Administrator



Dołączył: 07 Maj 2008
Posty: 75
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ruda Śląska

PostWysłany: Śro 11:51, 07 Maj 2008 Temat postu: Skill rank, skill exp

W Cabal Online oprócz zwykłego doświadczenia, które wpływa na nasz poziom jest także skill exp.

Mamy 2 rodzaje skili : Magic i sword.

Aby nabijać skill level w jednym badz drugim trzeba używać skili z odpowiedniej szkoły. Za każde użycie skila dostajemy pewna ilość skill expa, które nabija nam poziom skila. Za każdy poziom skilla dostajemy skill point, którym można podwyższyć poziom umiejętności.
Im wyższy poziom skilla tym mamy większy dostęp do różnych umiejętności.
Aby nauczyć się nowej umiejętności należy kupić ją od instructora w mieście.
Nie ma obawy że zrobimy jakiś zły build postaci. Każdy skill można w każdej chwili usunąć (za odpowiednią opłatą).
Jeżeli mamy pewną liczbe poziomów w danej umiejętności musimy najpierw odjąć te poziomy, odzyskując przy okazji skill pointy.

Po osiągnięciu odpowiedniej liczby poziomów skilla, otrzymujemy nową rangę. Za każdą range dostajemy pewne dodatkowe korzyści:

Sword Skill: Novice --> Apprentice: STR: 4, INT: 0, DEX: 4
Sword Skill: Apprentice --> Regular: STR: 6, INT: 0, DEX: 6
Sword Skill: Regular --> Expert: STR: 8, INT: 0, DEX: 8
Sword Skill: Expert --> A.Expert: STR: 10, INT: 0, DEX: 10
Sword Skill: A.Expert --> Master: STR: 12, INT: 0, DEX: 12
Sword Skill: Master --> A.Master: STR: 14, INT: 0, DEX: 14
Sword Skill: A.Master --> G.Master: STR: 16, INT: 0, DEX: 16
Sword Skill: G.Master --> Completer: STR: 18, INT: 0, DEX: 18
Sword Skill: Completer --> Transcender: STR: 20, INT: 0, DEX: 20


Magic Skill: Novice --> Apprentice: STR: 0, INT: 4, DEX: 4
Magic Skill: Apprentice --> Regular: STR: 0, INT: 6, DEX: 6
Magic Skill: Regular --> Expert: STR: 0, INT: 8, DEX: 8
Magic Skill: Expert --> A.Expert: STR: 0, INT: 10, DEX: 10
Magic Skill: A.Expert --> Master: STR: 0, INT: 12, DEX: 12
Magic Skill: Master --> A.Master: STR: 0, INT: 14, DEX: 14
Magic Skill: A.Master --> G.Master: STR: 0, INT: 16, DEX: 16
Magic Skill: G.Master --> Completer: STR: 0, INT: 18, DEX: 18
Magic Skill: Completer --> Transcender: STR: 0, INT: 20, DEX: 20

Oprócz tego zwiększa się także ilość życia i many postaci

Sword Skill: Novice --> Apprentice: Hp:20 Mp:10
Sword Skill: Apprentice --> Regular: Hp:30 Mp:15
Sword Skill: Regular --> Expert: Hp:40 Mp:20
Sword Skill: Expert --> A.Expert: Hp:50 Mp:25
Sword Skill: A.Expert --> Master: Hp:60 Mp:30
Sword Skill: Master --> A.Master: Hp:70 Mp:35
Sword Skill: A.Master --> G.Master: Hp:80 Mp:40
Sword Skill: G.Master --> Completer: Hp:90 Mp:45
Sword Skill: Completer --> Transcender: Hp:100 Mp:50

Magic Skill: Novice --> Apprentice: Hp:10 Mp:20
Magic Skill: Apprentice --> Regular: Hp:15 Mp:30
Magic Skill: Regular --> Expert: Hp:20 Mp:40
Magic Skill: Expert --> A.Expert: Hp:25 Mp:50
Magic Skill: A.Expert --> Master: Hp:30 Mp:60
Magic Skill: Master --> A.Master: Hp:35 Mp:70
Magic Skill: A.Master --> G.Master: Hp:40 Mp:80
Magic Skill: G.Master --> Completer: Hp:45 Mp:90
Magic Skill: Completer --> Transcender: Hp:50 Mp:100

Podobno za zdobycie max rangi w obu dziedzinach skili daje dodatkowe korzyści ale informacja nie potwierdzona.

Za zdobycie odpowiedniej rangi dostajemy także nowe sloty na skille:

Dodatkowe sloty do dziedziny upgrade są związane z dziedziną sword.

s. Slots - Sword slots
u. Slots - Upgrade slots

Sword Skill: Novice --> s. Slots:3 u.Slots:1
Sword Skill: Apprentice --> s. Slots:4 u.Slots:2
Sword Skill: Regular --> s. Slots:5 u.Slots:2
Sword Skill: Expert --> s. Slots:6 u.Slots:3
Sword Skill: A.Expert --> s. Slots:7 u.Slots:3
Sword Skill: Master --> s. Slots:10 u.Slots:4
Sword Skill: A.Master --> s. Slots:11 u.Slots:4
Sword Skill: G.Master --> s. Slots:12 u.Slots:5
Sword Skill: Completer --> s. Slots:13 u.Slots:5
Sword Skill: Transcender --> s. Slots:14 u.Slots:6

Magic Skill: Novice --> Slots:4 *
Magic Skill: Apprentice --> Slots:5
Magic Skill: Regular --> Slots:7
Magic Skill: Expert --> Slots:8
Magic Skill: A.Expert --> Slots:11
Magic Skill: Master --> Slots:14
Magic Skill: A.Master --> Slots:15
Magic Skill: G.Master --> Slots:18
Magic Skill: Completer --> Slots:18
Magic Skill: Transcender --> Slots:18

* poprawka co do slotów upgrade - "Upgrade rosnie tak samo podnoszone przez sword jak i magic czyli jak wbijesz magic na app to tez dostaniesz slot do upgrade." - Tomak

Bardzo opłaca się zdobyć jak najszybciej przedmioty adeptowe (+ skill exp) dzięki nim znacznie szybciej zdobędziecie nowe rangi.



SKILLOWANIE

Żeby szybciej nabić rangi w skilach przydają się przedmioty, tak zwane adepty. Pierwsze z nich można juz nosić od ok 40 poziomu. Adepty występują właściwie jako każdy przedmiot. Może to być broń, zbroja, pierścienie, amulet i obrączki.
Poniżej podaje maksymalne wartości jakie można uzyskać na poniektórych poziomach:

~40

Armor Set Adept (4 itemki z bonusem +1,+2,+3,+4 skill exp)
Broń oburęczna (+2,+4,+6,+8 skill exp) lub 2 bronie (+1,+2,+3,+4 skill exp)
2 x Adept Ring (+2 skill exp)
1x Adept Amulet (+4 skill exp)

Max premia do skill exp : 32

~55

Armor Set Adept (4 itemki z bonusem +1,+2,+3,+4 skill exp)
Broń oburęczna (+2,+4,+6,+8 skill exp) lub 2 bronie (+1,+2,+3,+4 skill exp)
2 x Adept Ring+1 (+3 skill exp)
1x Adept Amulet+1 (+6 skill exp)

Max premia do skill exp : 36

~70

Aramid Set Adept (4 itemki z bonusem +1,+2,+3,+4 skill exp)
Broń oburęczna (+2,+4,+6,+8 skill exp) lub 2 bronie (+1,+2,+3,+4 skill exp)
2 x Adept Ring+2 (+4 skill exp)
1x Adept Amulet+2 (+8 skill exp)
2x Bracelet of Adept (+2 skill exp)

Max premia do skill exp : 44


~85

Aramid Set Adept (4 itemki z bonusem +1,+2,+3,+4 skill exp)
Broń oburęczna (+2,+4,+6,+8 skill exp) lub 2 bronie (+1,+2,+3,+4 skill exp)
2 x Adept Ring+3 (+5 skill exp)
1x Adept Amulet+3 (+10 skill exp)
2x Bracelet of Adept (+3 skill exp)

Max premia do skill exp : 50

Kiedy już zaopatrzymy się w adepty najlepszym wyjściem aby szybko nabić rangi uczymy się korzystać z Combo a takze ustawiamy skile (musza byc z kategorii z ktorej chcecie otrzymac range), tak aby jak najszybciej moc ich uzywac.
Niewazny jest poziom obrazen lecz szybkosc uzywania kolejnych skili.
Najlepiej znalezc jak najwytrzymalsze potwory i uzywac jak najslabszych skili aby moc jak najczesciej uzywac skili.

UWAGA !!! Przekraczając liczbe 15 w combo zyskujemy + do skill expa !!!! Very Happy

Początkowo przeciętyny czas nabicia skila w średnich adeptach z miarę szybkim combem to 1 skill lv w 15 minut.

Jezeli macie potezne skile lub niechcecie kupowac slabszych z kategorii miecze mozecie kupic upgrade ktory bedzie nabijal skill exp w sword nawet wtedy kiedy bedziecie uzywac magii. Dziala to takze na odwrot jezeli wykupicie drugie ulepszenie.
Niestety do upgrade mamy dostep dopiero po dostaniu sie do lokacji port lux u tamtejszego instruktora.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez KowolPL dnia Wto 20:50, 13 Maj 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum www.husarrgulid.fora.pl Strona Główna -> Pytania, Porady, Pomoc Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1


Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB Š 2001, 2005 phpBB Group
Theme bLock created by JR9 for stylerbb.net
Regulamin