Forum www.husarrgulid.fora.pl Strona Główna
  FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy  Galerie   Rejestracja   Profil  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  Zaloguj 

FORCE ARCHER

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum www.husarrgulid.fora.pl Strona Główna -> Rozwój postaci
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat
Autor Wiadomość
darksid3e
Administrator



Dołączył: 17 Kwi 2008
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 21:47, 17 Kwi 2008 Temat postu: FORCE ARCHER

Więc tak, mówię od razu, że to nie jest mój poradnik, zamieściłam tu wg mnie najważniejsze rzeczy z różnych poradników.

Skille Build

ZAWSZE OSIĄGAJMY GROTH LVL, a jeśli już osiągniemy max groth lvl wtedy najlepiej dodawać po równo do dexa i do str. Kiedy już będziemy mieli 113 str i 223 dexa reszte pakujemy w int.

Skillowanie

Magic

Do 40 lvlu robimy questy jak leci, nie przejmujemy się niskim rankiem. Kiedy już dorobimy się adept seta, najlepiej +2(+3exp skill), bierzemy najsłabsze crystale i 2 najsłabsze magic skille. Podnosimy je do 9 lvlu, żeby cool time był jak najmniejszy. Następnie idziemy na żółte, ciemno-żółte moby (polecam moscutter'y w Green Despair) i bijemy je z combo (bonus do exp skill) tak do Experta. Następnie kupujemy Citrine Crystal of Adept +2 (+3exp skill) i bierzemy się znowu za questy, których sie namnożyłooo...
I teraz jak kto woli, możemy wbijać kolejne ranki co 5 lvli, co 10 lvli. Ja proponuje poczekać do 55 lvlu z wbijaniem a.expert. Wtedy to nałożymy sobie adept rings i adept amulet, najlepiej +1, co da nam kolejne +12exp skill.

Sword

Opłaca się również bić, ponieważ co rank dodaje nam trochę do Statystyk, HP, MP.
Z adeptami wbijamy na Apprentice, tak, żebyśmy mogli używać Dasha i jak kto woli Fade Step (o czym później). Resztą sword rank możemy się zająć po osiągnięciu g.mastera w magic.

Jakie skille?

Magic skills

Novice:
Regeneration - można kupić, aczkolwiek lepiej dodać więcej SP (skill point) do skilli atakujących. Później zmiana na Vital Bless.

Apprentice:
Critical shot - jego trzeba mieć. Co najmniej do mastera/a.mastera podstawowy skill [ile wlezie]
Precision - dość ważny buff dający Hit rate. Następnie zmiana na Eagle Eyes [max do czasu zmiany na Eagle Eyes]
Repulsive armor - Buff na Def rate [20]

Regular:
Blind - debuff zmniejszający hit rate przeciwnika. Według mnie bezużyteczny.
Eagle Eyes - potężny buff dający ponad 600 hit rate. Niestety możemy zbuffować tylko siebie [20]
Lance - skille raczej bezużyteczne na PvE (skille przeszywające). Za to zabójcze na PvP ze względu na bardzo mały casting time co daje olbrzymi DPS [18-20].
Explosion Shot - przydatna rzecz na tych lvlach w walce z mobami, później staje się bezużyteczny. [0-9]

Expert:
Cannony - świetne skille do PvE (skille zasięgowe). Dość niski casting time. Ich sile czuć dopiero na wysokich poziomach [18-20]
Poison Arrow - dość mocny skill przy niezbyt korzystnym casting time. Niektórzy używają go przez całą grę [9-20]
Lower Defense - debuff obniżający defense przeciwnika. Świetna sprawa ale nie warto marnować punktów przed osiągnięciem transcendera.

Advanced Expert:
Shadow Shot - najlepszy DPS ze wszystkich skilli FA. [jak najwyższy]
Mana Condense - buff dający Magic. [20]
Sharpness - buff dający Attack. Jedyny całkowicie zbędny buff dla FA. Z racji ze na wysokich lvl FA przechodzi bardziej w healera, skill może stać sie przydatny. [0 lub 20]
Vital Force - buff na HP. Podstawa [20]

Master:
Greater Heal - leczenie. Bardzo przydatne [20]
Vital Bless - buff odnawiający małą ilość życia co 2 sekundy. Dość przydatny, często ratujący życie na PvP. [9]
Drilled shot - działa z opóźnieniem i przy olbrzymim casting time jest całkowicie bezużyteczny. [0 ewentulanie dla szpanu na 1]

Advanced Master:
Prismatic Arrow - to samo co Drilled shot, z tym ze działa bez opóźnienia. [0 lub 1, ewentualnie 9 ale o tym później]

Grand Master:
Gravity Distortion - genialny skill na PvE. Potężny zasięg i do tego stun. Niestety dość spory casting time. Skill ten potrzebuje miejsca inaczej zwiększa cool time o 50% co może zepsuć combo [9]

Dlaczego uważam ze drilled i prismatic sa bezużyteczne?
Jeśli zastąpi się jeden z tych skilli dwoma cannonami na przyzwoitym poziomie osiągnie się dużo większy DMG w tym samym czasie.
Jak drilled nie ma praktycznie żadnego zastosowania to prismatic można używać jeżeli nie ma sie wystarczającej ilości SP na wymaxowanie 2 cannonow.

Sword skills:

Fade step - przydatny jedynie w guild war lub na 7 kanale (skill psujący combo przeciwnika) [proponowany poziom 9].
Dash - nie wyobrażam sobie poruszania bez niego po mapie [9].

Upgrade Skilli

hp - Vitality Mastery
def1 - Defensive Sense
def2 - Damage Absorb
magic1 - Force Control
magic2 - Ruling Force

Podane skille są najlepsze na PvP. Trzeba zdecydować czy chcemy wymiatać na PvP czy radzić sobie na mobach. FA z dwoma skillami do def rate ma go około 2,5k co naprawdę daje sporo gdy moby leją po 500 -1k. 50 defa to pryszcz przy takich obrażeniach. Z racji ze FA jest klasa dystansowa to nigdy nie osiągnie takiego defa jak inne klasy, wiec i nie ma sensu pakować ile wlezie w def. Bardziej sie liczy rate i spora ilość HP.

Skille do pvp:

Shadow shot [20]
Poison arrow [20 - zobaczcie sobie jaki to ma DPS i do tego zatruwa co czasem się przydaje]
Critical shot [wg. mnie 20 bo jak wejdzie crit to ma super DMG a poza tym jest bardzo szybki].
No i GM-tutaj 9-20 zależy czy chcemy combo z 1 czy z 2 GM-ami
Lance-20 lvl(tym wypełniamy czas pomiędzy danymi skillami tak żeby zdążyły sie zregenerować).


Jeżeli czegoś brakuje, jeżeli macie jakieś propozycje proszę pisać, w miarę możliwości postaram sie je tu zamieścić. Poradnik nie uwzględnia EPII. Ale dla niedoświadczonych graczy może być pomocny.

Pozdrawiam.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum www.husarrgulid.fora.pl Strona Główna -> Rozwój postaci Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1


Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB Š 2001, 2005 phpBB Group
Theme bLock created by JR9 for stylerbb.net
Regulamin