Forum www.husarrgulid.fora.pl Strona Główna
  FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy  Galerie   Rejestracja   Profil  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  Zaloguj 

Wizard

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum www.husarrgulid.fora.pl Strona Główna -> Rozwój postaci
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat
Autor Wiadomość
darksid3e
Administrator



Dołączył: 17 Kwi 2008
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 21:46, 17 Kwi 2008 Temat postu: Wizard

Wizard w wiekszosci gier ma zazwyczaj najwiekszy dmg(w cabalu nie do konca i ubolewam nad tym xD), ma rowniez szybki cast czarow( skill z a.master 3.3 sek skill z g.master 2.8 sek)

Jezeli chodzi o def, def rate i atack rate to ma przecietne.

Sposób liczenia dmg.
Magic to podstawowa sila magiczna, a liczba w nawiasie to sila skila. Liczy sie ja nasteoujaco:
Magic x skill amp. + add. Atack skila.

Atak nie ma nic wspolnego z sila atakow magicznych, jest on potrzeby do liczenia dmg sworda.

Liczby w practyce:P
Mamy magic 300 i uzywamy skila arctic field(amp 1.7, add atak 490) otrzymujemy:
(300*1.7)+490=1000.


Skile:
Mając g.mastera^^ Wyposarzamy sie w Extreme Dual Canon, Arctic field, Hailstorm, ElectricField, 3 canony fire,wind crystal, 2 bufy Hardnes lvl 20 i Force incress lvl 20. Sharpnes zwieksza dmg TYLKO dla uzytkownikow miecza.

Duzo osob mowi ze hailstorm czy electric to badziew ale zauważmy że electric ma cast 1,3 i paraliz co moze nam uratowac tylek w razie ataku grupy mobów. Hailstorm ma duży dmg i jest świetnym dopełnieniem combo EDC==>AF==>HS.

Pytanie po co canony? Sredni dmg i cast w granicach 2 sek, mozna tym expic i skilowac takie pół na pół Exp/skill.

Przydaje sie rowniez lightning canon lvl 20, duzy dmg i cast 2.3 sek, niestety cool 6.1;] ale pomiedzy colowaniem rzucamy EDC i AF i już mamy;]

Ooo Chain explosion to jest to^ Podcinka i odsuniecie od siebie wroga. Swietny na start pvp kiedy podbiegnie do nas warrior bądź blader, po tym skilu Fade step i odpalamy combo;]

Każdy szanujący się wizz powinnien mieć w skilach FS bo bez niego padniemy jak muchy pod combem bladera;]


Zasadniczo fs dziala jako detarget ale tylko wtedy kiedy trafimy w momencie ladowania sie paska, jezeli odpalimy go kiedy skil jest rzucany, nasz przeciwnik moze nasz namierzyc jeszcze raz. Tak samo jak podczas zmiany mobow na planszy.

Wiec jeśli jestescie dobrymi obserwatorami z czasem nauczycie sie rzucac w dobrym momencie. Hmm szczerze mowiac nawet jak rzucicie w momencie rzucania skii 3\4 graczy uzna ze po prostu nie udalo im sie combo:P

Dla utrudnienia ponownego namierzania po fs rzucamy blink gdzies w bok, lub jak najblizej przeciwnika i rzucamy mu chain explosion nogi.

TIP: Dobra rzecza jest wbicie appertinace w swordzie po ty by miec dahsa(odpowiednik blinka), maxujemy oba skile do lvl 9(w swordzie trzeba chyba 7 apper). Rzucanie tych dwoch skilli na zmiane zapewni nam swietne spospob transporyu na planszy.


Należy tu tez rozwazyc to co mowilem o starcie comba chain explosion i fs. Dla nie doswiadczonych graczy będzie to szok bo wstaja wciskaja skila ale nic sie nie dzieje. Doswiadczony gracz ma mnostwo czasu na ponowne zaznaczenie kiedy odpoczywa sobie na ziemi po chain explosion:] fs przyjdzie z ratunkiem kiedy chybimy chaina.


Niby wszystko fajnie z fs ale ma tez wade. Dla niektorych graczy dziala ogluszajaca, przestrasza sie ze im combo nie wyszlo, ale z drugiej strony kiedy my robimy fs nie atakujemy. Trzeba wiec uzywac fs rozwaznie bo padniemy pod combem przeciwnika.
Przy potyczce ze sword userem przydatny może być nasz debuff ktory obniza ich atak.


TIP: Blyskawiczny start comba. Ciekawa rzecz, banlna, ale moze czasem pomoc;] Musimy nie co wywiesc w pole naszego przeciwnika gdy chcemy z nim pvp. Stajemy niedaleko training dummy, zaznaczamy jedna z nich i odpalamy combo, pasek zatrzymujemy tak jak normalnie bysmy chcieli uderzyc ze skila pasek staje ale nic sie nie dzieje. Pasek mamy caly czas naladowany. Zaznaczamy wroga dajemy mu pvp i gdy da accept wciskami skili i od razu leci. Combo kontynujemy dalej jak normalnie.


Battel Mody Wizarda:

Mamy 2 battel mody(w skrocie bm - dla battel mode 1 i bm2 - dla battel mode 2), pierwszy dostajemy na 30 lvl a drugi na 50.

Pierwszy to chain caster, oprocz zwiekszonych statow daje mozliwosc rzucania skili bez opoznien, czyli tak jakbysmy mielli wlaczone combo, ale nie musimy martwic sie o wtrafienie w pasek.

Drugi to Double Chain caster, posiada build-in combo mode(jak bm) ale oprocze tego mozemy bic 2 moby w tym samym momencie. Po wlaczeniu bm2 na gorze ekranu, tam gdzie mamy hp mobow pojawia sie 2 paski okreslajace hp 2 mobow. Zaznaczamy wiec najpierw jednego potwm drugiego i wciakamy kolejne skile tak szybko jak sie da. W bm2 skill rzycany jest w ok 1/4 czasu porzebnego do rzucenia skili w normal mode(czyli bez bm i comba) a wiec gdzy skill zaczyna sie ladowac juz mozemy rzucac nastepny. Nasuwa sie pytanie co sie stanie jak zaznaczymy tylko 1 moba? Odpowiedz jak zwyke prosta: Zostanie zasypany gradem skili w czasie 2 skile/sek^^ Pewnie juz widzicie uzytek przy pvp, jednak do pvp sprawa jest troche bardziej skomplikowana.

Niski czas rzucania, zmusza nas do odpalania kolejnych skili by utrzymac ciaglosc ataku, ale wtedy rzucamy pierwszy drugi trzeci skili jak w combo i patrzymy a pierwszy skil jest naladowany w polowie. Moze niegdy nad tym nie mysleliscie ale ulozenie skili w bm2 jest wazne gdyz wiekszosc skili ma knockback/para/knockdown a rzucanie ich po sobie moze sprawnie zniesc wszystkie efekty np rzucamy chain explosion, arctic field, electric field i vaccum efekt bedzie tylko od chain explosion, nastepny na vacum wiec 2 skile z para bez efektu. musicie tutaj potestowac rozne uklady skili aby podtrzymac dobre combo z paralizem.

Bm2 posiada rowniez skill Elementar Festival, jest to uzycie wszystkich mocy wizza w jedym momencie. Cast to 6,1 sek skill zabiera kolejno 1.5,1,1,1,1,3 pytacie co to znaczy:]
Otoz 1.5 na start czyli dajmy na to 150 potem cztery razy po 1 czyli 100 i na koniec 300.
Skill jest dosc slaby, moze sprawdzic sie na planszy bo czeso powala moby i ma duzy zasieg(moby musza jednak stac obok ciebie) osobiscie do pvp polecam bezmyslnie wciskac skile:P.

W grze przez wielu graczy uznany jako noobowski skil( za co mam ich ochote zabic xD) skill jest przecietny pod wzgledem dmg, ale za to jak pieknie wyglada:D

TIP: jesli ktos was pkuje i wlaczycie bm2 to nie bijcie na start z Elementara. Skil rzuca sie 6.1 sek a wiec po nim przeciwnik ma juz gotowa potke. Festival jest natomiast dobrym zakonczeniem gdy delikwent ma ok pol hp i wiemy to ten skill go zabije to wtedy go odpalamy bo gdy zaczniemy a przeciwnik ma juz gotowa potke i tak jej nie uzyje.


Troche o equipie
Mamy 2 drogi: skill bądź exp. Do skili wkladamy adepty(armidy, lepszych sie nie oplaca z powodu wysokich cen), ringi i amulety adepta i eog. Do expa najlepszy set jaki możemy wlozyc, 2x ring of sages(najlepszyjkie mozemy wlazyc:P), amulet z + do inta i eos.
Jezeli nie macie za duzo kasy na start to nie przejmujcie sie ze na 43 lvl nie macie eos+3. Mozecie go spokojnie ominac bo i tak nie daje za wiele. Cena takiego szalika to 3kk, +4 na 56 lvl to ok 2,5kk, +5 na 69 to 500k i +6 na 82 to 6kk. Nie oplaca sie rowniez wywalac kasy na itemy + nie wiadomo ile i z niewiadomo czym w slotach. Sam biegalem w dropionych itemachdo osmuima. Dopiero osm kupilem armor + 100hp a reszta po 2 sloty czyste:P na planszy daje rade a calym fort ruina i na unded ground( no oprocz spectaror lvl 130+Razz)


TIP: gdy macie już orby bluestina, nastepne sa Pherystal ale nie kupujcie ich, takie same wymagania maja aqua orb a sa 2 razy lepsze:]

Skilowanie a Expienie.
Wizz ma sie czym chwalic, wiekszosc atakow to aoe(area if efect) wiec expienie staje sie latwiejsze. Zbieramy grupe mobow i farmimy.

Jak dobrac moby do expienia? Otoz sprawa jest prosta: bierzemy jeden skill, o srednim dmg i bijemy rozne moby obserwyjac ilosc expa za hit. Oczywiście wybieramy ten najlepszy exp i farmimy z aoe:]

Wiekszosc atakow wizaa to aoe, ale bija tylko do trzech mobow naraz. Dopiero aqua disk bije wszystko wokolo, nastepnie jest electric field tak samo w kolo ale wiekszy zasieg. Ostatnim jest arctic field (limit 4, najwiekszy w grze) wiec zbiera wszystko wokolo. Sa skile takie jak hailstorm czy EDC maja limit 3 bija na odleglosc, jednak tez potrafia kopnac wszystkich wokol nas(jezeliu moby stoja dosc blisko siebie;])

TIP: jeżeli rzucimy najpierw electric field a potem arctic field to efekty paralizu nie sumuja sie. Moby bija stojac po pas w lodzie z arctic fielda. Również tyczy sie w droga strone: arctic i electric, zaraz po skruszeniu lodu moby nas gryza.


Skilowanie
Co tu duzo pisac 3 skile z novice(freez,magic arrow,wind arrow) na 9lvl i tluczemy moby z comba w full adeptach. Na 50 lvl mamy dostapny pierwszy dungeon w party. Jest on w port lux i nazywa sie ghost ship. Karty do niego dropimy na zlowiach w porcie(zarz kolo wyjscia na przeciw oficera). Nastepinie z taka Dt card(wylacznie party, te niebieskie. oczywiscie nie musicie isc tam w party, sami tez wejdziecie, wiecej mobow dla was ) idziemy skilwoac na statek. Moby maja tam mnostwo hp wiec mozemy bic po 5,10,15 czy 30 combo^^ a czemu isc sam do dungeona na party? moby w singel ida na 3 hity;]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum www.husarrgulid.fora.pl Strona Główna -> Rozwój postaci Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1


Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB Š 2001, 2005 phpBB Group
Theme bLock created by JR9 for stylerbb.net
Regulamin